«Детский сад «Диана» http://ademi-1.almatybala.edu.kz/ ru «Детский сад «Диана» DataLife Engine Музыка оқу қызметі 2021-2022 оқу жылы http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/45-muzyka-ou-yzmet-2021-2022-ou-zhyly.html http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/45-muzyka-ou-yzmet-2021-2022-ou-zhyly.html
]]>

]]>
admin Tue, 03 May 2022 20:08:35 +0600
Қосымша 7 Сауалнама http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/itogovaja-samoocenka/33-osymsha-7-saualnama.html http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/itogovaja-samoocenka/33-osymsha-7-saualnama.html ]]> ]]> admin Tue, 03 May 2022 19:28:49 +0600 Дене шынықтыру оқу қызметі 2021-2022 оқу жылы http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/44-dene-shynytyru-ou-yzmetn-zhospary.html http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/44-dene-shynytyru-ou-yzmetn-zhospary.html ]]> ]]> admin Tue, 03 May 2022 19:06:17 +0600 Мониторинг Аралық 2021-2022 оқу жылы http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/32-monitoring-araly-2021-2022-ou-zhyly.html http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/32-monitoring-araly-2021-2022-ou-zhyly.html


]]>



]]>
admin Tue, 03 May 2022 18:55:01 +0600
Мониторинг 2021-2022 оқу жылы Бастапқы http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/31-monitoring-2021-2022-ou-zhyly-bastapy.html http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/31-monitoring-2021-2022-ou-zhyly-bastapy.html


]]>



]]>
admin Tue, 03 May 2022 18:52:23 +0600
Жеке даму картасы 2021-2022 оқу жылы http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/43-zheke-damu-kartasy-2021-2022-ou-zhyly.html http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/43-zheke-damu-kartasy-2021-2022-ou-zhyly.html

]]>


]]>
admin Tue, 03 May 2022 18:44:16 +0600
Бағалау парағы http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/itogovaja-samoocenka/30-baalau-paray.html http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/itogovaja-samoocenka/30-baalau-paray.html
]]>

]]>
admin Tue, 03 May 2022 18:27:32 +0600
Қорытынды http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/itogovaja-samoocenka/29-orytyndy.html http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/itogovaja-samoocenka/29-orytyndy.html
]]>

]]>
admin Tue, 03 May 2022 18:20:22 +0600
Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарына 7-қосымша http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/itogovaja-samoocenka/28-blm-beru-jymdaryn-baalau-lshemsharttaryna-7-osymsha.html http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/itogovaja-samoocenka/28-blm-beru-jymdaryn-baalau-lshemsharttaryna-7-osymsha.html Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарына

6-қосымша


Мектепалды жастағы балалардың ата-аналарына арналған сауалнама (5 жастан бастап)

          Құрметті ата-аналар! Комиссия білім беру ұйымына бағалау жүргізеді. Біз Сіздің балаңыздың мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес жас топтары бойынша меңгерілуі тиіс білім, білік, дағды көлемін табысты игеруіне мүдделіміз. Сіздің жауабыңыз бізге тәрбиеленушілердің жетістіктеріне объективті  мониторинг жүргізуге және мектепке дейінгі ұйымдар ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасын жақсартуға көмектеседі.

          Сондықтан Сізден сауалнаманы жеке толтыруыңызды сұраймыз. Ынтымақтастық үшін рахмет!

Сауалнаманың мақсаты: балабақшаның атқарған жұмыстарының  оңтайлы және жағымсыз жақтарын анықтау. Қатысқан ата-аналар саны-29. Бала контингенті- 29

Сұрақтар 

Қорытынды 

1

Денсаулық сақтау дағдылары бойынша

Ата-аналардың жауабы- 95%

2

Коммуникативтік-тілдік дағдылары бойынша

Дұрыс жауап -95%

3

Танымдық дағдылары бойынша

Дұрыс жауап- 96%

4

Шығармашылық дағдылары бойынша

Дұрыс жауап -95%

5

Әлеуметтік дағдылары бойынша

Дұрыс жауап -96%


Қорытынды: Сауалнаманың негізгі салалары бойынша балабақша мен ата-аналар арасындағы байланыс. Ата-аналармен өткізілген сауалнамалар қорытындысында өте жақсы деңгейде екенін көрсетті.

]]>
Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарына

6-қосымша


Мектепалды жастағы балалардың ата-аналарына арналған сауалнама (5 жастан бастап)

          Құрметті ата-аналар! Комиссия білім беру ұйымына бағалау жүргізеді. Біз Сіздің балаңыздың мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес жас топтары бойынша меңгерілуі тиіс білім, білік, дағды көлемін табысты игеруіне мүдделіміз. Сіздің жауабыңыз бізге тәрбиеленушілердің жетістіктеріне объективті  мониторинг жүргізуге және мектепке дейінгі ұйымдар ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасын жақсартуға көмектеседі.

          Сондықтан Сізден сауалнаманы жеке толтыруыңызды сұраймыз. Ынтымақтастық үшін рахмет!

Сауалнаманың мақсаты: балабақшаның атқарған жұмыстарының  оңтайлы және жағымсыз жақтарын анықтау. Қатысқан ата-аналар саны-29. Бала контингенті- 29

Сұрақтар 

Қорытынды 

1

Денсаулық сақтау дағдылары бойынша

Ата-аналардың жауабы- 95%

2

Коммуникативтік-тілдік дағдылары бойынша

Дұрыс жауап -95%

3

Танымдық дағдылары бойынша

Дұрыс жауап- 96%

4

Шығармашылық дағдылары бойынша

Дұрыс жауап -95%

5

Әлеуметтік дағдылары бойынша

Дұрыс жауап -96%


Қорытынды: Сауалнаманың негізгі салалары бойынша балабақша мен ата-аналар арасындағы байланыс. Ата-аналармен өткізілген сауалнамалар қорытындысында өте жақсы деңгейде екенін көрсетті.

]]>
admin Tue, 03 May 2022 18:11:42 +0600
Ғылыми зерттеу жұмысы http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/itogovaja-samoocenka/27-ylymi-zertteu-zhmysy.html http://ademi-1.almatybala.edu.kz/samoocenka/itogovaja-samoocenka/27-ylymi-zertteu-zhmysy.html Ғылыми зерттеу жұмысы 

Педагогикалық еңбек - нағыз шығармашылық еңбек, ғылыми зерттеуге жатады. Педагогикалық ұжымның қызметіндегі бұл бағыт көп салалы және педагогты шығармашылық еңбекке деген құштарлығын арттыру, ғылымға ынталандыру, ұжымда мәртебелік жағдайын арттыру үшін маңызды болып табылады. Педагогтар ғаламтордағы әр түрлі ақпараттарды, өз әріптестерінің тәжірибелерін оқып өз білімдерін көтереді. Педагогтардың алдыңғы қатарлы озық тәжірибелерін жинақтау, зерттеу барысында тәрбиешілердің іс-тәжірибелері басылымдарға жарияланды. 

2019 жылы Халықаралық әмбебап «Дала» журналына балабақша педагогтерінің еңбектері жарияланды. 

МДҰ-да ғылыми-тәжірибе әдістемесі-педагогтардың бірлесе әдістемелік сұрақтары және кәсіби мәселелерді бірлесе талқылауы, іс-тәжірибелерді өзара бөлісуі, жас педагогтарды үйрету болып табылады. Әрбір ғылыми қызмет тәжірибеден басталады. Сондықтан, жұмысты жоспарлап, өткізу үшін әр педагогтың белгіленген білімі болуы керек және талдау, зерттеу, дағдыларын білуі керек. 

Бүгінгі күні педагогтердің алдына қойылған міндет: белсенді, білуге құмар еліміздің ертеңі - жас ұрпақты тәрбиелеу. Қазіргі уақытта білім беру тәжірибесінде баланың танымдық әрекеті басым бағытқа ие болатын бала дамуының жаңа моделіне көп көңіл бөлінуде. Жобалау зерттеу әрекеті бала жаратылысына және тәрбие мен оқытудың заманауи талаптарына неғұрлым толығырақ сәйкес келетін зерттеу проблемалық, шығармашылық әдістер жиынтығын қамтитын инновациялық әрекет болғандықтан, ұжым педагогтері өз жұмыстарында, оқу қызметтерінде жобалау зерттеу әрекетін қолдану тиімділігін көрсетті. 

Қазіргі таңда ғасырлар қойнауында жатқан ұлттық тәрбиені, адамгершіліктің асыл қасиеттерін қалыптастыру маңызды міндеттердің біріне айналып отыр. Осы ретте ұлттық мәдениет пен әдебиеттің, тілдің, халықтық педагогиканың тағдыры мен болашағы балабақшадағы тәлім-тәрбиеге байланысты екені анық. Барлық уақытта баланы қоғамда әдемі, инабатты әдептілікке тәрбиелеуге үлкен көңіл бөлген. Бағдарламада балалармен, ата-аналармен, педагогтармен жұмыс бағыты, түрлері мен әдістері көрсетілген. 

Педагогтардың қызмет сапасы тиімділігінің көрсеткіші кәсіби мәдениет болып табылады. Біздің ұжым қызметінің басты бағыты-жалпы және кәсіби мәдениетін дамыту. Балабақша педагогтарының кәсіби дамуы адамның өз кәсібінің шебері, нағыз кәсіби шебері болып қалыптасу мақсатында жүретін ұзақ үрдіс. 

Біздің ұжымда бұл жұмыс әр педагогқа оның шығармашылық еңбекке ынтасы, табиғи қабілеті, ой-пікірі, еңбек тәжірибесі есепке алына отырып, дифференциялды бағдар деңгей ретінде ұйымдастырылған түрлі бағдарламалар қолданылады: 

 -сенімді жұмыс атқаратын педагогтар; 

-ерекше бақылау мен көңіл аударуды талап ететін педагогтар; 

-тәжірибесі мол әріптестерінің көмегіне иек артатын жас педагогтар. 

Педагогикалық кеңестер, әдістемелік кеңестер, психологиялық тренингтер, семинар және басқа да жұмыс түрлері өткізіліп, балабақшадағы педагогтармен жүйелі жұмыс жүргізіледі. Дәстүрлі әдіс-тәсілдермен бірге, белсенді тәсілдер, іскерлік ойындар, пікір-сайыс, дөңгелек үстел, ойға шабул, шеберліктерін көрсету сияқты әр түрлі әдіс-тәсілдер қолданады. Осындай жұмыстың түрлері педагогтардың шеберлігін арттыруда, өзін-өзі бағалауға, әдеби кітаптарды өз жұмысына пайдалана білуіне, ізденімпаздықтарын арттыруға жетелейді. Педагогтардың шығармашылық мүмкіншіліктеріне кәсіби өсу деңгейін, әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық мәдениетін, шығармашылығын анықтау үшін мониторинг көрсеткіштері жүргізіледі.

]]>
Ғылыми зерттеу жұмысы 

Педагогикалық еңбек - нағыз шығармашылық еңбек, ғылыми зерттеуге жатады. Педагогикалық ұжымның қызметіндегі бұл бағыт көп салалы және педагогты шығармашылық еңбекке деген құштарлығын арттыру, ғылымға ынталандыру, ұжымда мәртебелік жағдайын арттыру үшін маңызды болып табылады. Педагогтар ғаламтордағы әр түрлі ақпараттарды, өз әріптестерінің тәжірибелерін оқып өз білімдерін көтереді. Педагогтардың алдыңғы қатарлы озық тәжірибелерін жинақтау, зерттеу барысында тәрбиешілердің іс-тәжірибелері басылымдарға жарияланды. 

2019 жылы Халықаралық әмбебап «Дала» журналына балабақша педагогтерінің еңбектері жарияланды. 

МДҰ-да ғылыми-тәжірибе әдістемесі-педагогтардың бірлесе әдістемелік сұрақтары және кәсіби мәселелерді бірлесе талқылауы, іс-тәжірибелерді өзара бөлісуі, жас педагогтарды үйрету болып табылады. Әрбір ғылыми қызмет тәжірибеден басталады. Сондықтан, жұмысты жоспарлап, өткізу үшін әр педагогтың белгіленген білімі болуы керек және талдау, зерттеу, дағдыларын білуі керек. 

Бүгінгі күні педагогтердің алдына қойылған міндет: белсенді, білуге құмар еліміздің ертеңі - жас ұрпақты тәрбиелеу. Қазіргі уақытта білім беру тәжірибесінде баланың танымдық әрекеті басым бағытқа ие болатын бала дамуының жаңа моделіне көп көңіл бөлінуде. Жобалау зерттеу әрекеті бала жаратылысына және тәрбие мен оқытудың заманауи талаптарына неғұрлым толығырақ сәйкес келетін зерттеу проблемалық, шығармашылық әдістер жиынтығын қамтитын инновациялық әрекет болғандықтан, ұжым педагогтері өз жұмыстарында, оқу қызметтерінде жобалау зерттеу әрекетін қолдану тиімділігін көрсетті. 

Қазіргі таңда ғасырлар қойнауында жатқан ұлттық тәрбиені, адамгершіліктің асыл қасиеттерін қалыптастыру маңызды міндеттердің біріне айналып отыр. Осы ретте ұлттық мәдениет пен әдебиеттің, тілдің, халықтық педагогиканың тағдыры мен болашағы балабақшадағы тәлім-тәрбиеге байланысты екені анық. Барлық уақытта баланы қоғамда әдемі, инабатты әдептілікке тәрбиелеуге үлкен көңіл бөлген. Бағдарламада балалармен, ата-аналармен, педагогтармен жұмыс бағыты, түрлері мен әдістері көрсетілген. 

Педагогтардың қызмет сапасы тиімділігінің көрсеткіші кәсіби мәдениет болып табылады. Біздің ұжым қызметінің басты бағыты-жалпы және кәсіби мәдениетін дамыту. Балабақша педагогтарының кәсіби дамуы адамның өз кәсібінің шебері, нағыз кәсіби шебері болып қалыптасу мақсатында жүретін ұзақ үрдіс. 

Біздің ұжымда бұл жұмыс әр педагогқа оның шығармашылық еңбекке ынтасы, табиғи қабілеті, ой-пікірі, еңбек тәжірибесі есепке алына отырып, дифференциялды бағдар деңгей ретінде ұйымдастырылған түрлі бағдарламалар қолданылады: 

 -сенімді жұмыс атқаратын педагогтар; 

-ерекше бақылау мен көңіл аударуды талап ететін педагогтар; 

-тәжірибесі мол әріптестерінің көмегіне иек артатын жас педагогтар. 

Педагогикалық кеңестер, әдістемелік кеңестер, психологиялық тренингтер, семинар және басқа да жұмыс түрлері өткізіліп, балабақшадағы педагогтармен жүйелі жұмыс жүргізіледі. Дәстүрлі әдіс-тәсілдермен бірге, белсенді тәсілдер, іскерлік ойындар, пікір-сайыс, дөңгелек үстел, ойға шабул, шеберліктерін көрсету сияқты әр түрлі әдіс-тәсілдер қолданады. Осындай жұмыстың түрлері педагогтардың шеберлігін арттыруда, өзін-өзі бағалауға, әдеби кітаптарды өз жұмысына пайдалана білуіне, ізденімпаздықтарын арттыруға жетелейді. Педагогтардың шығармашылық мүмкіншіліктеріне кәсіби өсу деңгейін, әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық мәдениетін, шығармашылығын анықтау үшін мониторинг көрсеткіштері жүргізіледі.

]]>
admin Tue, 03 May 2022 18:11:01 +0600